Obsługa pacjenta z elementami psychologii sprzedaży

Szkolenie zapoznaje rejestratorkę oraz pielęgniarkę/pielęgniarza z procedurami właściwej relacji z pacjentem w trakcie udzielania świadczeń na oddziale , w poradni oraz w gabinecie okulistycznym. Wprowadza elementy sprzedaży zależne od relacji z pacjentem

Szkolenie trwa 8 godzin

Tematyka szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • Typy pacjentów i ich oczekiwania
  • Zasady komunikacji z pacjentem
  • Rozpoznanie swoich mocnych i słabych stron w kontakcie z pacjentem, test
  • Asertywność w kontakcie z pacjentem
  • RODO a pacjent w ośrodku służby zdrowia
  • Jak przekonać pacjenta do pełnopłatnej procedury?
  • Sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami pacjenta
  • Techniki sprzedaży
  • Dopasowanie technik sprzedaży do różnego typu pacjenta

Główne korzyści to

  • Umiejętność dopasowania komunikacji do pacjenta
  • Umiejętność właściwie przeprowadzonej rozmowy z pacjentem
  • Wzrost satysfakcji pacjenta z kontaktu z jednostką medyczną
  • Wzrost przychodów jednostki medycznej

JUŻ WKRÓTCE PODAMY TERMIN